Hundbiten - en blogg om hundträning / klickerträning med Lina, Pejla & Zaphod

Direktlänk till inlägg 13 januari 2009

Facebook

Av Lina - 13 januari 2009 12:20

Jag ser att besöksstatistiken gått upp en del sedan jag för några dagar sedan gick med i Facebook. Jag provade Facebook för några månader sedan men tyckte ärligt talat mest att det verkade jobbigt! Men nu när Klickerklok lagt upp en diskussionsgrupp där tyckte jag att det var värt ett försök igen - och hej vad många hundtränargrupper jag hittade. Facebook kanske inte är så dumt ändå :)


Men det är nästan lite läskigt vad snabbt folk hittar en där! Igår vet jag inte riktigt vad som hände, men plötsligt kommer vänförfrågningar från alla håll och kanter - hur går det till egentligen? ;)


Alla ni gamla goda vänner som lägger till mig på Facebook och som även släntrar in här *vinkar*, till er vill jag säga att den här bloggen (och min profil på Facebook) till 99% kommer att handla om bara en del av mitt liv; delen där jag lever med och tränar hund.


Men det är roligt att ni hittat både hit och dit. Kram på er, allihop :)

 
 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

13 januari 2009 15:08

Facebook? Flera stycken har frågat mig om jag har det så det verkar vara poppis att vara "facebookare" Hmmm, och jag är nog lite efter för jag har inte ens fattat vad det är... Facebook? jo, det har jag väl hört talas om svarar jag, men jag vet inte vad jag ska med det till? ja, ja...nån gång kanske jag inser det du just insett, alltså vad man ska ha det till=)
Tyvärr så lär det dröja ett tag till innan vi kan börja träna tillsammans igen...börjar kännas hopplöst, Zelda skall opereras igen till veckan:(
Kramisar fr. Lillan & Zelda

http://hem.bredband.net/b581626

 
Madelen

Madelen

13 januari 2009 16:04

Ja detta Facebook, det är beroendeframkallande :) . Men det är också väldigt kul att få kontakt med forna vänner!!!

http://k9kiwi.wordpress.com

 
Ingen bild

Lena & Ellen

13 januari 2009 18:34

Sitter här med din bok i handen som kom idag på posten. Och vad möts jag av på framsidan?? Jo en kopia av min Ellen :) Forskar, dvs klickar runt lite, och upptäcker att Pejla och Ellen är halvsyskon...inte så konstigt då :D
Lycka till med dina mål för 2009! Vårt stora mål tycks vara att kunna fälla in parabolen till omgivningen och koncentrera oss på varandra ;)

 
Lina

Lina

13 januari 2009 20:55

Lillan och Madelen - ja det verkar roligt, frågan är bara hur engagerad jag kommer orka vara, vi får se :)

Lena - kul, välkommen hit och hoppas du ska få mycket nytta av boken. Hur gammal är Ellen? Har du någon hemsida eller så - vore kul att läsa lite om er :)

http://www.hundtranaren.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 26 september 2011 11:59

Nu har jag bloggat på bloggplatsen/bloggagratis i fem år! Men nu är det dags att flytta vidare. Jag har haft hemsida och bloggar lite utspritt under en lång period, men har nu äntligen samlat ihop allt på ett enda ställe.   Den här bloggen får li...

Av Lina - 23 september 2011 15:42


Vill bara nämna att jag har ett helt nytt täcke, Back on Track, 74 cm, till salu. Jag lyckades beställa ett alldeles för stort täcke, och säljer det därför nu på Tradera.    Länk till annonsen   Bild framletad på nätet för att illustrera m...

Av Lina - 21 september 2011 15:19

Jag håller en grundlydnadskurs på Torsby BK på onsdagförmiddagarna och har en blandad grupp av engagerade deltagare. Jag gillar verkligen att hålla kurs, och när man får deltagare som verkligen vill träna, är det extra givande.   Vi har under kur...

Av Lina - 18 september 2011 18:17

Jag håller på att undersöka intresset för Åsa Jakobssons kurs i avslappning/uppmärksamhet. Åsa bor i Skåne, men jag har länge velat ta upp henne till Torsby/Värmland för denna kurs.   Vi behöver ett gäng på 6 ekipage, plus ett antal observatörer....

Av Lina - 31 augusti 2011 15:53

Igår var vi i Värmskog på vallningskurs igen. Och det hände en hel del för Zaphods och min del. Vi gick, återigen, i liten fålla, i koppel som jag släppte ganska omedelbart för att komma på andra sidan fåren. Första passet gick finfint! Han går för n...

Ovido - Quiz & Flashcards