Hundbiten - en blogg om hundträning / klickerträning med Lina, Pejla & Zaphod

Direktlänk till inlägg 2 juli 2008

Utmanad

Av Lina - 2 juli 2008 09:37

Jag har blivit utmanad av Maritha med Zeldisen.


Regler: Beskriv först reglerna. Svara på alla frågor. Välj ut 6 personer som du vill ska svara, utmana dem i deras bloggar och be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på din.


5 saker som finns på din att-göra-lista idag:

1. Träna inkallning med ställande (lk2)

2. Träna ingångar med apportbock

3. Träna fart med apportbock

4. Underhållsträna hopp-sitt-hopp (lk2)

5. Klippa gräsmattan


Vad gjorde jag för tio år sedan?

1998 bodde jag i Gävle och pluggade på högskolan där. Vid det här laget borde jag ha hunnit till Engelska B och Kreativt skrivande. Bodil och jag hängde på Snake Pit och drack Smultronpuss i Bolongerskogen. Jag skaffade nytt körkort och köpte skinnrock på Myrorna.


Ställen jag bott på:

Torsby, Gävle, Haninge, Bromma, Nacka.


Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär:

1. Ge bort pengar till människor jag tycker om

2. Ge bort pengar till människor som behöver

3. Anlita en firma för en totalrenovering av vårt hus

4. Köpa en lägenhet i stan

5. Köpa en sommarstuga vid vattnet


Personer jag vill veta mer om:

Den här gången får det bli AK, Tina, Natalie, Ann-Louise, Ing-Marie och Vendela.



 
 
Natalie R

Natalie R

2 juli 2008 12:44

Skoj med utmaning - den tog jag genast tag i så svaren finns nu att läsa på min blogg! :D Kram!

http://www.tricolordogs.webb.se

 
AK

AK

2 juli 2008 16:33

Har svarat!

http://bacillen.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 26 september 2011 11:59

Nu har jag bloggat på bloggplatsen/bloggagratis i fem år! Men nu är det dags att flytta vidare. Jag har haft hemsida och bloggar lite utspritt under en lång period, men har nu äntligen samlat ihop allt på ett enda ställe.   Den här bloggen får li...

Av Lina - 23 september 2011 15:42


Vill bara nämna att jag har ett helt nytt täcke, Back on Track, 74 cm, till salu. Jag lyckades beställa ett alldeles för stort täcke, och säljer det därför nu på Tradera.    Länk till annonsen   Bild framletad på nätet för att illustrera m...

Av Lina - 21 september 2011 15:19

Jag håller en grundlydnadskurs på Torsby BK på onsdagförmiddagarna och har en blandad grupp av engagerade deltagare. Jag gillar verkligen att hålla kurs, och när man får deltagare som verkligen vill träna, är det extra givande.   Vi har under kur...

Av Lina - 18 september 2011 18:17

Jag håller på att undersöka intresset för Åsa Jakobssons kurs i avslappning/uppmärksamhet. Åsa bor i Skåne, men jag har länge velat ta upp henne till Torsby/Värmland för denna kurs.   Vi behöver ett gäng på 6 ekipage, plus ett antal observatörer....

Av Lina - 31 augusti 2011 15:53

Igår var vi i Värmskog på vallningskurs igen. Och det hände en hel del för Zaphods och min del. Vi gick, återigen, i liten fålla, i koppel som jag släppte ganska omedelbart för att komma på andra sidan fåren. Första passet gick finfint! Han går för n...

Ovido - Quiz & Flashcards