Hundbiten - en blogg om hundträning / klickerträning med Lina, Pejla & Zaphod

Direktlänk till inlägg 26 mars 2008

Ett år har visst gått, Eva Bodfäldt och NosPoolen

Av Lina - 26 mars 2008 20:43

Upptäckte precis att det här i högerspalt visas vad man bloggade om för precis ett år sedan. Och idag är det exakt ett år sedan jag bloggade om Eva Bodfäldts bok Kontaktkontraktet. Lite kul att läsa inlägget faktiskt - jag håller med mig själv i det mesta jag skriver, även om det såhär i efterhand kan låta lite naivt på något sätt :)


Också kul att Tina kommenterade min blogg så tidigt i min hundkarriär. Hur hittade hon hit tro?!


Malin med Wilson har för övrigt tagit fram en kul grej på nätet som jag glömt att nämna - finns på www.nospoolen.se och där är det meningen att man ska kunna hitta alla möjliga nyttigheter inom hunderiet. Bra initiativ tycker jag!


PS. Kolla in det här freestyleprogrammet som jag hittade hos Jana och gänget - imponerande!

 
 
AK

AK

26 mars 2008 21:11

Jag gick tillbaka och läste i din blogg från tiden innan Pejla, tiden av väntan. Och valptiden sen!!
Mysig läsning var det!

http://bacillen.wordpress.com

 
Lycka, en servicehund

Lycka, en servicehund

26 mars 2008 21:21

Hej hundvän!
Min bloggmaster (och uppfödare) hjälper min matte att skriva i min blogg. Hon har flera gånger mailat till bloggagratis.se för att få hjälp med hur man lägger in en bild på vackra och duktiga jag i presentationen, men dom svarar aldrig :-((
Kanske du kan berätta för oss?

Goldenpusar från LYCKA

http://servicehund.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hundbiten

26 mars 2008 21:23

AK, ja, jag borde också gå tillbaka och läsa faktiskt, men jag är rädd att jag ska bli generad inför mig själv - blir ofta sådär när jag läser gamla grejer jag skrivit... "Men, varför skrev jag sådär för? Åh vad barnslig jag är..." typ :D

Lycka - jag kikar in till dig och kollar om jag fattar vad du menar :)

 
LYCKA

LYCKA

27 mars 2008 09:51

Woff, woff (=TUSEN tack!)
Jag VISSTE att en hundvän skulle kunna hjälpa mig!

LYCKA-pussar

http://servicehund.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hundbiten

27 mars 2008 13:45

Lycka - ingen orsak! Men jag ser ingen presentationsbild än? Fick ni till det?

 
Tina

Tina

28 mars 2008 13:41

Ja hur hitta jag hit, måste ha varit från aoh eller AH. Kul läsning har det varit och skoj att följa ditt första år med Pejla.
Kram
Tina

http://workinglabs.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 26 september 2011 11:59

Nu har jag bloggat på bloggplatsen/bloggagratis i fem år! Men nu är det dags att flytta vidare. Jag har haft hemsida och bloggar lite utspritt under en lång period, men har nu äntligen samlat ihop allt på ett enda ställe.   Den här bloggen får li...

Av Lina - 23 september 2011 15:42


Vill bara nämna att jag har ett helt nytt täcke, Back on Track, 74 cm, till salu. Jag lyckades beställa ett alldeles för stort täcke, och säljer det därför nu på Tradera.    Länk till annonsen   Bild framletad på nätet för att illustrera m...

Av Lina - 21 september 2011 15:19

Jag håller en grundlydnadskurs på Torsby BK på onsdagförmiddagarna och har en blandad grupp av engagerade deltagare. Jag gillar verkligen att hålla kurs, och när man får deltagare som verkligen vill träna, är det extra givande.   Vi har under kur...

Av Lina - 18 september 2011 18:17

Jag håller på att undersöka intresset för Åsa Jakobssons kurs i avslappning/uppmärksamhet. Åsa bor i Skåne, men jag har länge velat ta upp henne till Torsby/Värmland för denna kurs.   Vi behöver ett gäng på 6 ekipage, plus ett antal observatörer....

Av Lina - 31 augusti 2011 15:53

Igår var vi i Värmskog på vallningskurs igen. Och det hände en hel del för Zaphods och min del. Vi gick, återigen, i liten fålla, i koppel som jag släppte ganska omedelbart för att komma på andra sidan fåren. Första passet gick finfint! Han går för n...

Ovido - Quiz & Flashcards