Hundbiten - en blogg om hundträning / klickerträning med Lina, Pejla & Zaphod

Direktlänk till inlägg 6 november 2007

jätteblogg

Av Lina - 6 november 2007 15:55

Alla ni som just nu tycker att det ser heltokigt ut i bloggen här pga jättestor text, till er vill jag bara säga att det inte är mitt fel ;) Något tycks ha hänt med bloggagratis css-filer eller något sådant. Jättejobbigt att läsa jättestora bokstäver. Hoppas att bloggagratis tar jättetag i detta och fixar så att jättebloggarna ser jättenormala ut igen...?!


edit 19:31

Tack för alla kommentarer om att det ser fint ut på era skärmar. Jag får skämmas lite som drog förhastade slutsatser. Allt ser fint ut även här. Och allt var mitt eget fel ;)

 
 
Ingen bild

Fredrik

6 november 2007 16:02

Felet ligger garanterat i din webbläsare. :)
Gå in på menyn "Visa" och "Textstorlek", ställ den sedan på normal/mellan.

 
Gunnel

Gunnel

6 november 2007 16:05

Hej! Det är jag som är inne och kikar lite igen. Hm, gör det allt som oftast för det är sp spännande att läsa hur det går för er! Ursäkta om jag är dålig på att lämna fotavtryck, förresten. Vissa verkar bli lite ilskna över att folk läser men inte talar om att de gör det...
Hur som helst: Här ser din text jättelagom ut! Bara så du vet!

http://www.humraliv.blogg.se

 
Ingen bild

Hundbiten

6 november 2007 16:45

Fredrik - hmrfph, va? ;) Ok då. Det var kanske mitt fel ändå :) Får kolla det.

Gunnel - jag blir inte irriterad av folk som läser här utan att lämna fotavtryck. Däremot blir jag väldigt glad när folk gör det :)

Blir det någon hund?

 
Ehlin

Ehlin

6 november 2007 18:17

hej. Från min dator så ser texten ut, precis som den ska vara. Eller, som den aldrig varit...hmm.. Ha det gott och hälsa Pejla´n! Synd att ni glömde betala för utställningen..men det kommer fler! :)
/Ehlin

http://www.ehlin-hundarna.dinstudio.se

 
Ann-Louise

Ann-Louise

6 november 2007 18:21

Jepp. Absolut fin text!

Jag lämnar fotavtryck!!!! :D Du får sätta mig på den "artiga" listan... Håller med om att man blir glad när man ser att någon varit inne.

http://hastochhund.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hundbiten

6 november 2007 19:25

Ja, det var mitt eget fel - av någon anledning hade en felinställning gjorts i browsern, precis som snälla Fredrik ovan påpekade. Jättejättepinsamt, att skrika rakt ut sådär, när man har fel. Önskar att jag kunde skylla på att barnen varit och pillat med datorn, men det har de inte idag! ;)

Men jag blev lite paff när jag loggade in och texten hade ca 3 cm höga bokstäver över hela skärmen. Lite halvt svårläst om man säger så :)

 
Gunnel

Gunnel

6 november 2007 20:54

Nja, just nu ligger det lite på is. Har lovat mig själv en paus till efter nyår, för det blev så himla intensivt med funderingar, maniskt bloggläsande (med referat till hundskeptisk sambo), plus- och minuslistor och en massa goda råd från folk. Du vet..."Men har du tänkt på att..." "Vet du verkligen vad du ger dig in på?" och så vidare. (Jag menar, helt plötsligt pratar vänner med en som om man vore femton år yngre än dem!) Efter nyår ska jag ta upp funderingarna igen på allvar. Och försöka knäcka gåtan med daglig hundpassning, för det är det som måste fixa sig smidigt för att det ska bli något av.

http://www.humraliv.blogg.se

 
Ingen bild

Marta

7 november 2007 09:47

Jag var också väldigt nojig innan jag tog steget ut och verkligen skaffade hund, det tog några år innan alla pusselbitar föll på plats och det verkligen blev hundinköp.

Jag visste vilken ras och färg jag ville ha. Sedan var det bara att invänta rätt tillfälle. Vi skulle ha en hund till semestern i alla fall, det var vi överens om. I mitt fall så slog vi till när min chef tog bort sin hund för då visste jag att jag alltid kunde ta med hunden till jobbet om det skulle köra ihop sig. Samma år så gick min sambos pappa i förtidspension så han finns hemma om det skulle krisa. Sedan driver mina föräldrar företag hemma så jag har alltid någonstans att lämna om det skulle behövas. Ändå har Villgott bara varit bortlämnad över dagen en gång och en natt har han sovit borta.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 26 september 2011 11:59

Nu har jag bloggat på bloggplatsen/bloggagratis i fem år! Men nu är det dags att flytta vidare. Jag har haft hemsida och bloggar lite utspritt under en lång period, men har nu äntligen samlat ihop allt på ett enda ställe.   Den här bloggen får li...

Av Lina - 23 september 2011 15:42


Vill bara nämna att jag har ett helt nytt täcke, Back on Track, 74 cm, till salu. Jag lyckades beställa ett alldeles för stort täcke, och säljer det därför nu på Tradera.    Länk till annonsen   Bild framletad på nätet för att illustrera m...

Av Lina - 21 september 2011 15:19

Jag håller en grundlydnadskurs på Torsby BK på onsdagförmiddagarna och har en blandad grupp av engagerade deltagare. Jag gillar verkligen att hålla kurs, och när man får deltagare som verkligen vill träna, är det extra givande.   Vi har under kur...

Av Lina - 18 september 2011 18:17

Jag håller på att undersöka intresset för Åsa Jakobssons kurs i avslappning/uppmärksamhet. Åsa bor i Skåne, men jag har länge velat ta upp henne till Torsby/Värmland för denna kurs.   Vi behöver ett gäng på 6 ekipage, plus ett antal observatörer....

Av Lina - 31 augusti 2011 15:53

Igår var vi i Värmskog på vallningskurs igen. Och det hände en hel del för Zaphods och min del. Vi gick, återigen, i liten fålla, i koppel som jag släppte ganska omedelbart för att komma på andra sidan fåren. Första passet gick finfint! Han går för n...

Ovido - Quiz & Flashcards