Hundbiten - en blogg om hundträning / klickerträning med Lina, Pejla & Zaphod

Direktlänk till inlägg 22 januari 2009

Vinn nya Kontaktkontraktet!

Av Lina - 22 januari 2009 16:45

.


Vill du också lägga den här puffen i din blogg eller på din hemsida? Klistra då in följande tagg:


<embed src="http://www.hundtranaren.se/downloads/hundtranaren_240x240_flip.swf" wmode="transparent" quality="high" pluginspage="http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash" type="application/x-shockwave-flash" width="240" height="240"></embed>

 
 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

22 januari 2009 21:26

Nu har jag "puffat" för tävlingen på Zeldas blogg! Men jag fick klia mig i huvet några minuter innan jag fick till det=)

Zelda är "friskförklarad" med sin knöl så vi kanske kan träna nå´n dag=) Du kan väl höra av dig när du har tid!
Ha det gott!!!

http://hem.bredband.net/b581626

 
Lina

Lina

22 januari 2009 21:31

Ja! Jag tränar mer än gärna någon dag. Har tränat ensam så länge nu att jag behöver lite sällskap. Pejla också. Vi får höras av! Skönt att Zelda äntligen börjar bli ok!

http://www.hundtranaren.se

 
Aud Venke

Aud Venke

23 januari 2009 11:20

Sjølsagt vil eg ha dette på hundesida vår :). Hundtränaren er svært nyttig i treninga vår. Og gjev meg litt dårleg samvit mår ikkje plan og handling er det same....

http://firbeint.blogspot.com

 
Madelen

Madelen

25 januari 2009 15:45

Vill gärna men kan inte. Försökte flera gånger och gör som då jag vill ha in en youtubefilm...men icke.

http://k9kiwi.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 26 september 2011 11:59

Nu har jag bloggat på bloggplatsen/bloggagratis i fem år! Men nu är det dags att flytta vidare. Jag har haft hemsida och bloggar lite utspritt under en lång period, men har nu äntligen samlat ihop allt på ett enda ställe.   Den här bloggen får li...

Av Lina - 23 september 2011 15:42


Vill bara nämna att jag har ett helt nytt täcke, Back on Track, 74 cm, till salu. Jag lyckades beställa ett alldeles för stort täcke, och säljer det därför nu på Tradera.    Länk till annonsen   Bild framletad på nätet för att illustrera m...

Av Lina - 21 september 2011 15:19

Jag håller en grundlydnadskurs på Torsby BK på onsdagförmiddagarna och har en blandad grupp av engagerade deltagare. Jag gillar verkligen att hålla kurs, och när man får deltagare som verkligen vill träna, är det extra givande.   Vi har under kur...

Av Lina - 18 september 2011 18:17

Jag håller på att undersöka intresset för Åsa Jakobssons kurs i avslappning/uppmärksamhet. Åsa bor i Skåne, men jag har länge velat ta upp henne till Torsby/Värmland för denna kurs.   Vi behöver ett gäng på 6 ekipage, plus ett antal observatörer....

Av Lina - 31 augusti 2011 15:53

Igår var vi i Värmskog på vallningskurs igen. Och det hände en hel del för Zaphods och min del. Vi gick, återigen, i liten fålla, i koppel som jag släppte ganska omedelbart för att komma på andra sidan fåren. Första passet gick finfint! Han går för n...

Ovido - Quiz & Flashcards