Hundbiten - en blogg om hundträning / klickerträning med Lina, Pejla & Zaphod

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

Boken har kommit!

Av Lina - 26 oktober 2008 14:08

Trots resultatet på tävlingen igår hade jag ändå anledning att fira lite - böckerna har äntligen anlänt från tryckeriet, och lördagskvällen ägnades åt att skåla i champange och sedan fem timmars bokpackande :) Till veckan får boken hundratals nya ägare och det hela känns otroligt spännande!

 
 
Ingen bild

Hera

26 oktober 2008 18:30

Så kul då är man snart en nybliven bokägare!:)

 
AK

AK

26 oktober 2008 19:02

ååå längtar!!!

http://bacillen.wordpress.com

 
Harriet

Harriet

26 oktober 2008 20:07

Trist med tävlingen men en bra erfarenhet. Nu vet du ju vad du ska jobba med. Och JIPPIIIEEE för boken. :)

http://www.kiara.dinstudio.se

 
Ingen bild

Linda

26 oktober 2008 21:35

Jippie!

 
Ingen bild

Marta

27 oktober 2008 11:27

Å vad skoj!!! Jag väntar med spänning!

 
Åsa

Åsa

27 oktober 2008 13:02

Jag längtar!

http://www.asashundar.bloggagratis.se

 
Eva o Kasper

Eva o Kasper

27 oktober 2008 17:02

Vi väntar med spänning! :)

http://skogsstjrna.blogspot.com

 
Jessica

Jessica

27 oktober 2008 20:07

Är helt övertygad om att när du och Pejla får till det så kommer ni att dominera ute på tävlingsbanorna ;D
Ser verkligen fram emot boken!!!
Kram

http://www.sjobynshundpensionat.se

 
Madelen

Madelen

28 oktober 2008 13:28

Boken ser jättefin ut! Bra jobbat Lina!

http://k9kiwi.wordpress.com

 
Harriet

Harriet

28 oktober 2008 19:13

Hurra!!!! Idag kom den. Jag har bara hittat ett fel. Jag hade velat haft en spiral i ryggen istället för inbunden. Annars är jag supernöjd. :D
Precis vad jag behövde.

http://www.kiara.dinstudio.se

 
Ingen bild

Marta

29 oktober 2008 11:08

Äntligen!!!! Åh vilken bra bok! Precis vad vi behöver inför kommande år! Nu skall jag läsa igenom alla artiklar och sedan låta den bero lite inför kommande år (och samla ihop alla halvskrivna A5 block som ligger lite överallt)

Jag är imponerad! Ni har valt ut några riktigt bra guldkorn till artiklar, perfekta att ha samlade ihop med sin egen träning, kunde inte bli bättre! Jag hoppas att ni har planer på att ge ut en till nästa år också?

 
Lina

Lina

29 oktober 2008 11:34

Jessica - tack, det är skönt att ha någon som dig att tro på en! :) Jag ska försöka komma ifrån lite snart så att vi får en träningsdag ihop!

Madelen - Ja, tack, trots missen... :(

Harriet - Funderade faktiskt på spiralrygg ett tag, men ångrade mig - ville ha mer känslan av en "riktig bok". Men jag noterar detta inför kommande bok!

Marta - Tack! Vad gullig du är. Eftersom jag vet att du, som jag, är rätt petig med saker blir jag väldigt glad av dina positiva ord!

http://www.hundtranaren.se

 
lotta

lotta

31 oktober 2008 19:30

Hej lina
bara att ta nya tag har också haft en sån tävling med min gamla hund kom underfund med att hon var skendräktig sen, hade mjölk i tuttarna.Har nu slängt in pengarna till boken hade precis glömt och nu längtar jag ....lycka till i fortsättningen så hörs vi....mvh Lotta

http://zebulon.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Linda

3 november 2008 09:39

Nu har jag oxå fått min bok och den var verkligen i klass med förväntningarna! :-) Bra jobbat Lina! Nu längtar jag tills årsskiftet så att man kan börja träna... ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 26 september 2011 11:59

Nu har jag bloggat på bloggplatsen/bloggagratis i fem år! Men nu är det dags att flytta vidare. Jag har haft hemsida och bloggar lite utspritt under en lång period, men har nu äntligen samlat ihop allt på ett enda ställe.   Den här bloggen får li...

Av Lina - 23 september 2011 15:42


Vill bara nämna att jag har ett helt nytt täcke, Back on Track, 74 cm, till salu. Jag lyckades beställa ett alldeles för stort täcke, och säljer det därför nu på Tradera.    Länk till annonsen   Bild framletad på nätet för att illustrera m...

Av Lina - 21 september 2011 15:19

Jag håller en grundlydnadskurs på Torsby BK på onsdagförmiddagarna och har en blandad grupp av engagerade deltagare. Jag gillar verkligen att hålla kurs, och när man får deltagare som verkligen vill träna, är det extra givande.   Vi har under kur...

Av Lina - 18 september 2011 18:17

Jag håller på att undersöka intresset för Åsa Jakobssons kurs i avslappning/uppmärksamhet. Åsa bor i Skåne, men jag har länge velat ta upp henne till Torsby/Värmland för denna kurs.   Vi behöver ett gäng på 6 ekipage, plus ett antal observatörer....

Av Lina - 31 augusti 2011 15:53

Igår var vi i Värmskog på vallningskurs igen. Och det hände en hel del för Zaphods och min del. Vi gick, återigen, i liten fålla, i koppel som jag släppte ganska omedelbart för att komma på andra sidan fåren. Första passet gick finfint! Han går för n...

Ovido - Quiz & Flashcards