Hundbiten - en blogg om hundträning / klickerträning med Lina, Pejla & Zaphod

Direktlänk till inlägg 11 september 2008

Exempel på boken

Av Lina - 11 september 2008 12:25

Mina tekniker kommer att uppdatera bokens hemsida med funktion för att ladda hem exempel-pdf:er på boken ikväll. Men för er som inte vill vänta länkar jag till lite olika sidor här i bloggen redan nu:




Vi har fått många frågor via e-post. En hel del undrar om boken innehåller någon reklam, och svaret på den frågan är nej, inga annonser eller annan typ av reklam förekommer i Hundtränaren 2009.

 
 
Ingen bild

Marta

11 september 2008 12:37

Helt enastående!

 
Louise

Louise

11 september 2008 14:09

Årets julklapp till landets alla hundtränare, utan konkurens!

http://www.blogtown.se/blog.php?id=lojs

 
Lina

Lina

11 september 2008 14:44

Ni är snälla tjejer! :) Tack, det är roligt med positiv förstärkning :)

Ja Louise, jag själv har då en hel hög som kan vänta sig denna i julklapp iår. Bekvämt, måste jag säga ;)

http://www.hundtranaren.se

 
AK

AK

11 september 2008 14:51

Ursnyggt!
Längtar!

http://bacillen.wordpress.com

 
ari

ari

11 september 2008 21:29

Verkar vara en fantastisk redskap till såna som mig, som är lite spontant oorganiserade vad det angår träningen..(jag blir jämt överraskad av beteenden jag får;-)). Synd, att den inte finns som "hästtränare"..men jag kommer att köpa den i alla fall!

http://isgard.net

 
Madelen

Madelen

12 september 2008 12:00

Ja detta gjorde ju inte att man såg mindre fram emot boken... :D .

http://k9kiwi.wordpress.com

 
Tina

Tina

12 september 2008 13:28

Hihi, gillar mr April, vilken snygging ;-)

Jag har inte beställt ännu, kassan är lit eskral men jag hoppas det finns kvar ett ex till mig tills jag får lön.
Tina

http://workinglabs.wordpress.com

 
Lina

Lina

12 september 2008 14:09

Tina - han är ursnygg :D

Ari - du kan säkert använda en del av tankarna till hästträningen också :)

Madelen & AK - kul att ni gillar formen! Och Madelen vi ses ju på onsdag! :)

http://www.hundtranaren.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 26 september 2011 11:59

Nu har jag bloggat på bloggplatsen/bloggagratis i fem år! Men nu är det dags att flytta vidare. Jag har haft hemsida och bloggar lite utspritt under en lång period, men har nu äntligen samlat ihop allt på ett enda ställe.   Den här bloggen får li...

Av Lina - 23 september 2011 15:42


Vill bara nämna att jag har ett helt nytt täcke, Back on Track, 74 cm, till salu. Jag lyckades beställa ett alldeles för stort täcke, och säljer det därför nu på Tradera.    Länk till annonsen   Bild framletad på nätet för att illustrera m...

Av Lina - 21 september 2011 15:19

Jag håller en grundlydnadskurs på Torsby BK på onsdagförmiddagarna och har en blandad grupp av engagerade deltagare. Jag gillar verkligen att hålla kurs, och när man får deltagare som verkligen vill träna, är det extra givande.   Vi har under kur...

Av Lina - 18 september 2011 18:17

Jag håller på att undersöka intresset för Åsa Jakobssons kurs i avslappning/uppmärksamhet. Åsa bor i Skåne, men jag har länge velat ta upp henne till Torsby/Värmland för denna kurs.   Vi behöver ett gäng på 6 ekipage, plus ett antal observatörer....

Av Lina - 31 augusti 2011 15:53

Igår var vi i Värmskog på vallningskurs igen. Och det hände en hel del för Zaphods och min del. Vi gick, återigen, i liten fålla, i koppel som jag släppte ganska omedelbart för att komma på andra sidan fåren. Första passet gick finfint! Han går för n...

Ovido - Quiz & Flashcards