Hundbiten - en blogg om hundträning / klickerträning med Lina, Pejla & Zaphod

Direktlänk till inlägg 12 mars 2008

Däckad

Av Lina - 12 mars 2008 14:02

Tog mig upp ur sängen en stund och sitter och tittar ut på tomten där barnen leker och springer runt med Pejla. Snälla ungar! Mamma har nämligen drabbats av stora kräksjukan och jag tror ärligt talat inte att jag varit så sjuk sedan jag var barn :( Och kräksjuka måste ju vara värsta tänkbara sjukdom...


Jag bäddar ner mig och tänkte fortsätta bädda ner mig imorgon; dricker så mycket som magen tål och tänker goda tankar för att hinna bli frisk innan fredag. Jag ska ju till Göteborg!

 
 
Ehlin

Ehlin

12 mars 2008 15:01

Krya på dig Lina! :)
Tur att Pejla har snälla kompisar som kan busa med henne när matte är sjuk!

Nykomligen Tilda skickar över en puss till er alla! Denna gången blev det en med långa öron...stora tassar....hihi.

Kram från oss alla! /Ehlin, Sally, Abbe och Tilda

http://www.ehlin-hundarna.dinstudio.se

 
Madelen

Madelen

12 mars 2008 16:16

Du har snälla barn du, det märkte jag direkt då jag träffade dem! Ja, hellre förkyld i ett halvår än kräksjukan! Krya på dig, jag vill inte åka själv till Göteborg...usch va själviskt det lät... men du fattar.

http://k9kiwi.wordpress.com

 
AK

AK

12 mars 2008 21:15

Jag vill inte du ska vara sjuk!! Krya på dig!!

http://bacillen.wordpress.com

 
Jessica

Jessica

12 mars 2008 22:37

Krya på dig!

http://www.sjobynshundpensionat.se

 
Tina

Tina

13 mars 2008 10:02

Men stackars dig. Du måste bli frisk till helgen så du kan gå på kursen.
Krya på dig!
Tina

http://workinglabs.wordpress.com

 
Ingen bild

Marta

13 mars 2008 10:06

Kräksjukan brukar ju aldrig vara särskilt långvariga (håller tummarna) men man blir ju ganska svag...

Hoppas ni får kul i Göteborg!

 
Ingen bild

Hundbiten

13 mars 2008 15:35

Tack alla gulliga.
Mår lite bättre nu - febern är väck och sådär, men jag är inte kry än :( Ligger nerbäddad med en otålig stackars hund som vill uuuut...

Men det var allt en läskig kräksjuka denna gång - sambon åkte på den igår kväll och blev så matt att han svimmade! Läskigt var det...

Håller tummarna för att jag ska vara pigg imorgon!

 
Anna H

Anna H

14 mars 2008 00:30

Krya på dig!

http://web.telia.com/~u25803499

 
Lena Öberg

Lena Öberg

14 mars 2008 08:02

Krya på dig och hoppas att du kommer i väg till Göteborg idag! Det är så roligt att läsa om era träningar här! Vi får planera in en träningsträff i april/maj då vi får träna lite apportering och/eller viltspår.
Förstår att du har fullt upp men det skulle vara så roligt att träffas.
Kram på er
Lena m flock

http://www.goldcliff.se

 
Ingen bild

Hundbiten

14 mars 2008 10:54

Tack Anna, det känns faktiskt mycket bättre nu! :)

Lena - Ja! Träningsträff låter jättekul. Och just jaktträning speciellt. Hör av mig lite längre fram ang. det och röntgen och annat :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 26 september 2011 11:59

Nu har jag bloggat på bloggplatsen/bloggagratis i fem år! Men nu är det dags att flytta vidare. Jag har haft hemsida och bloggar lite utspritt under en lång period, men har nu äntligen samlat ihop allt på ett enda ställe.   Den här bloggen får li...

Av Lina - 23 september 2011 15:42


Vill bara nämna att jag har ett helt nytt täcke, Back on Track, 74 cm, till salu. Jag lyckades beställa ett alldeles för stort täcke, och säljer det därför nu på Tradera.    Länk till annonsen   Bild framletad på nätet för att illustrera m...

Av Lina - 21 september 2011 15:19

Jag håller en grundlydnadskurs på Torsby BK på onsdagförmiddagarna och har en blandad grupp av engagerade deltagare. Jag gillar verkligen att hålla kurs, och när man får deltagare som verkligen vill träna, är det extra givande.   Vi har under kur...

Av Lina - 18 september 2011 18:17

Jag håller på att undersöka intresset för Åsa Jakobssons kurs i avslappning/uppmärksamhet. Åsa bor i Skåne, men jag har länge velat ta upp henne till Torsby/Värmland för denna kurs.   Vi behöver ett gäng på 6 ekipage, plus ett antal observatörer....

Av Lina - 31 augusti 2011 15:53

Igår var vi i Värmskog på vallningskurs igen. Och det hände en hel del för Zaphods och min del. Vi gick, återigen, i liten fålla, i koppel som jag släppte ganska omedelbart för att komma på andra sidan fåren. Första passet gick finfint! Han går för n...

Ovido - Quiz & Flashcards