Hundbiten - en blogg om hundträning / klickerträning med Lina, Pejla & Zaphod

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2007

Vill du komma hit och träna?

Av Lina - 8 augusti 2007 15:09

Jag vet inte hur många av bloggens läsare som bor i eller i närheten av norra Värmland, men jag är lite på G att fixa hit en av de klickerinstruktörer jag gått kurs för i sommar. Ska höra efter med lite folk jag känner häromkring också, men varför inte ställa frågan här också?


Upplägget på kursen anpassas i så fall efter deltagarnas behov och blir av i mitten/slutet av november, 2 dagar på en helg. Tror att runt 5-6 deltagare kan vara lagom. November är väl inte världens roligaste månad, men då passar ju inget heller bättre än att liva upp det hela med lite klickerträning? :)


Om du bor långväga så finns möjlighet att bo över hemma hos mig. Vi har gott om plats för både folk och hundar :)


Lämna en kommentar med din mejladress här i bloggen eller mejla mig direkt på hundbiten@home.se om du är intresserad. Inget är bokat än, så det är ingen bindande anmälan eller så du lämnar. Vill bara kolla av intresset lite :)

 
 
Frida

Frida

8 augusti 2007 20:35

Jag tycker att det låter väldigt intressant, bor ju rätt långt ifrån, men om det tillochmed ordnar sig så lätt med boende så ser jag inga problem i avståndet! :) frida.ronntoft@hotmail.com

http://www.toyaotuva.webb.se

 
Hundbiten

Hundbiten

8 augusti 2007 21:44

Noterar dig på listan över intresserade och återkommer med info lite längre fram dårå :)

http://www.hundbiten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

La Famiglia

8 augusti 2007 23:49

Norra Värmland? då snackar vi ju en 30-35 mil, det kan kännas lite långt i gråa tråkiga november, men idéen är lockande. Jag hoppas verkligen du kan få till något.

 
Frida igen

Frida igen

9 augusti 2007 08:47

Ev har jag en kompis som har en flatvalp som kanske vill hänga med också, så får jag resesällskap samtidigt! Hoppas du fixar något! :)

http://www.toyaotuva.webb.se

 
Hundbiten

Hundbiten

9 augusti 2007 09:22

La: Tror faktiskt vi har drygt 40 mil till Stockholm (har fått för mig att det är där du bor?) Så ja, det är ju en bit :)

Frida: Noterar även detta på listan då! :)

Vill bara flagga för att det snabbt kan bli fullt om folk härifrån börjar nappa - huvudsyftet är egentligen att få upp klickandet i närområdet där jag bor - lite ego är jag ju och letar träningspolare på nära håll - men som sagt Frida, du står överst på listan över långvägade :)

http://www.hundbiten.bloggagratis.se

 
Jana

Jana

9 augusti 2007 11:39

Norra Värmland? Jag trodde att ni höll till längre bort, det är väl inte så farligt. Var i Norra Värmland och vilken instruktör handlar det om? Jag har ju redan gått flera klickerkurser men det kan ju vara roligt med något nytt plus att det säkert finns en hel del kompisar som kanske skulle vara intresserade.

http://isgardsteater.bloggagratis.se

 
Hundbiten

Hundbiten

9 augusti 2007 12:01

Jana: Eftersom inget är klart med instruktören än vill jag liksom inte skylta med det alltför mycket - men lämna din e-postadress här eller mejla mig på hundbiten@home.se så svarar jag med mer info.

http://www.hundbiten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lotta

15 augusti 2007 14:18

Hej!!
Har ju bara cirka åtta mil till dej... Så det vore ju helt klart intressant!! Har en golden valp född i maj -07. Hör gärna av dej om det blir aktuellt! Mvh Lotta
lotta_s@telia.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 26 september 2011 11:59

Nu har jag bloggat på bloggplatsen/bloggagratis i fem år! Men nu är det dags att flytta vidare. Jag har haft hemsida och bloggar lite utspritt under en lång period, men har nu äntligen samlat ihop allt på ett enda ställe.   Den här bloggen får li...

Av Lina - 23 september 2011 15:42


Vill bara nämna att jag har ett helt nytt täcke, Back on Track, 74 cm, till salu. Jag lyckades beställa ett alldeles för stort täcke, och säljer det därför nu på Tradera.    Länk till annonsen   Bild framletad på nätet för att illustrera m...

Av Lina - 21 september 2011 15:19

Jag håller en grundlydnadskurs på Torsby BK på onsdagförmiddagarna och har en blandad grupp av engagerade deltagare. Jag gillar verkligen att hålla kurs, och när man får deltagare som verkligen vill träna, är det extra givande.   Vi har under kur...

Av Lina - 18 september 2011 18:17

Jag håller på att undersöka intresset för Åsa Jakobssons kurs i avslappning/uppmärksamhet. Åsa bor i Skåne, men jag har länge velat ta upp henne till Torsby/Värmland för denna kurs.   Vi behöver ett gäng på 6 ekipage, plus ett antal observatörer....

Av Lina - 31 augusti 2011 15:53

Igår var vi i Värmskog på vallningskurs igen. Och det hände en hel del för Zaphods och min del. Vi gick, återigen, i liten fålla, i koppel som jag släppte ganska omedelbart för att komma på andra sidan fåren. Första passet gick finfint! Han går för n...

Ovido - Quiz & Flashcards