Hundbiten - en blogg om hundträning / klickerträning med Lina, Pejla & Zaphod

Direktlänk till inlägg 9 april 2007

Väckarklockan

Av Lina - 9 april 2007 08:14

Två tassar på sängkanten och en blöt nos mot munnen. Klockan 05.30, varje morgon. Första och andra morgonen var bara trevliga, men idag var jag trött! Tänkte att jag måste ju kunna dra på det, liiiite. Så det gjorde jag, och det gick bra!

06.15, ungefär, gick vi ut på morgonkiss och det var myyycket! Min duktiga hund som orkar hålla sig så länge!

Men vid frukostbordet påpekade sonen att det visst var en kisspöl under bordet. Oj. Så imorgon blir det väl 05.30 igen.

 
 
Nyfiken Persilja

Nyfiken Persilja

9 april 2007 10:21

Lille gulle söte voffsing! Nå, hur blir det med fooooton???? Vi vill ju se miraklet!!!

http://fyrabarnsmamman.bloggagratis.se

 
Helena på Roomservice

Helena på Roomservice

9 april 2007 10:47

Det låter som en dag hos familjen Osbourne, de har en massa hundar som ibland lämnar pölar efter sig :)

http://roomservice.blogg.se

 
Sayo

Sayo

9 april 2007 15:34

åhh förstår hur söt hon måst va! längtar också efter att få se bilder!

http://sayo.blogg.se

 
Tina

Tina

10 april 2007 13:32

Hej!
Grattis till valpen och skönt att läsa att allt går bra. Visst är det mysigt men väldigt jobbigt. Hoppas jag snart får se den lilla på bild.
Tina

http://workinglabs.wordpress.com

 
Ingen bild

Hundbiten

11 april 2007 14:11

Persilja: Ja hur ska man hinna med allt man lovat egentligen?! Detta med valp tar tid, må jag säga :) Men nu ligger bilderna ute.

Helena: Ja nämen usch, nej fy, riktigt så illa är det inte! ;) Har för den delen inte haft tid att prova den finfina idén med tyg i broderiramar heller... Men jag har kvar idén i "verktygslådan".

Tina: Mysigt, men jobbigt, som sagt. Visst visste jag att det skulle bli mycket jobb, och jag får inte sova tillräckligt. Tror faktiskt det är bra att man haft "riktiga" bebisar några gånger, man är härdad, på nåt sätt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 26 september 2011 11:59

Nu har jag bloggat på bloggplatsen/bloggagratis i fem år! Men nu är det dags att flytta vidare. Jag har haft hemsida och bloggar lite utspritt under en lång period, men har nu äntligen samlat ihop allt på ett enda ställe.   Den här bloggen får li...

Av Lina - 23 september 2011 15:42


Vill bara nämna att jag har ett helt nytt täcke, Back on Track, 74 cm, till salu. Jag lyckades beställa ett alldeles för stort täcke, och säljer det därför nu på Tradera.    Länk till annonsen   Bild framletad på nätet för att illustrera m...

Av Lina - 21 september 2011 15:19

Jag håller en grundlydnadskurs på Torsby BK på onsdagförmiddagarna och har en blandad grupp av engagerade deltagare. Jag gillar verkligen att hålla kurs, och när man får deltagare som verkligen vill träna, är det extra givande.   Vi har under kur...

Av Lina - 18 september 2011 18:17

Jag håller på att undersöka intresset för Åsa Jakobssons kurs i avslappning/uppmärksamhet. Åsa bor i Skåne, men jag har länge velat ta upp henne till Torsby/Värmland för denna kurs.   Vi behöver ett gäng på 6 ekipage, plus ett antal observatörer....

Av Lina - 31 augusti 2011 15:53

Igår var vi i Värmskog på vallningskurs igen. Och det hände en hel del för Zaphods och min del. Vi gick, återigen, i liten fålla, i koppel som jag släppte ganska omedelbart för att komma på andra sidan fåren. Första passet gick finfint! Han går för n...

Ovido - Quiz & Flashcards