Hundbiten - en blogg om hundträning / klickerträning med Lina, Pejla & Zaphod

Direktlänk till inlägg 5 april 2007

Sista dagen av mitt liv utan hund

Av Lina - 5 april 2007 18:48

Och vad gör man en sådan dag. Det är så jä***a rörigt efter hantverkarna att jag inte kan ta mig för att röja. Helt otroligt. Förr när vi haft hantverkare i stugan har de åtminstone plockat upp lite efter sig. Men icke denna gång. UÄK!

Vad har jag då gjort istället? Tja, många skulle säga att jag varit onyttig till tusen, men det tycker inte jag: Jag har läst MASSOR av bloggar, nästan hela dagen. Vilken skön avkoppling!

Hittade en ny favorit häromdagen, La Dolce Vita, väldigt mysigt. Och en gammal goding som jag återupptagit efter en och en halv veckas paus är Fyrabarnsmamman, också här på bloggagratis.

Länkar finns till höger!

Sista dagen av mitt liv utan hund. Tror det blir något glas rött och en skön, tyst kväll i soffan :)

 
 
Veronica, Rio & Oliver

Veronica, Rio & Oliver

5 april 2007 19:22

Önskar er också en trevlig och en ** GLAD PÅSK **

Ser att imorgon är stora dagen för att hämta hem er nya familjhemdlem. Va roligt!!
Önskar er lycka till med valpen.

Kram Veronica, Rio och Oliver.

http://goto.glocalnet.net/veronica1

 
Susanne & boysen

Susanne & boysen

5 april 2007 19:34

Tjohej!
**GLAD PÅSK!** vill vi önska er här från fjället! vovve imorrn! :) spännande! vi återkommer såklart för att läsa om underverket :)
Kram från oss!

http://sussan.se

 
Tessan

Tessan

5 april 2007 20:29

Lycka till med "lillen" njuuut så mycket ni kan! Att det sen är kiss och bajs lite här och där...det får man liksom på köpet;)Våran lille Primo börjar ( han är 14 v)kunna hålla sig hyfsat nu...
Glad påsk!

http://www.ackebus.se

 
Sayo

Sayo

5 april 2007 21:44

Åh, jag hittade hit precis dagen innan det händer alltså. Riktit spännande förstår jag och bilderna är ursöta! Har ingen hund själv men syrran har en Flat/schäfer blandning som är ursöt.

http://sayo.blogg.se

 
Salma

Salma

5 april 2007 22:27

Lycka till med Pejla i morgon och Glad Påsk på er!

http://salma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

La famiglia

5 april 2007 22:39

Det är verkligen roligt att du kallar min enkla blogg för en favoritblogg, sådant värmer.

Jag håller med Tessan, lycka till och passa på att njuta så länge det går. Ia är i dag drygt 9 månader, och jag har fullständigt glömt bort att det var besvärligt med en liten valp. Och jag bävar inte en sekund inför nästa hundvalp, jag ser fram emot det. När det nu blir.

Och glöm inte bort att skriva och publicera bilder från i morgon.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 26 september 2011 11:59

Nu har jag bloggat på bloggplatsen/bloggagratis i fem år! Men nu är det dags att flytta vidare. Jag har haft hemsida och bloggar lite utspritt under en lång period, men har nu äntligen samlat ihop allt på ett enda ställe.   Den här bloggen får li...

Av Lina - 23 september 2011 15:42


Vill bara nämna att jag har ett helt nytt täcke, Back on Track, 74 cm, till salu. Jag lyckades beställa ett alldeles för stort täcke, och säljer det därför nu på Tradera.    Länk till annonsen   Bild framletad på nätet för att illustrera m...

Av Lina - 21 september 2011 15:19

Jag håller en grundlydnadskurs på Torsby BK på onsdagförmiddagarna och har en blandad grupp av engagerade deltagare. Jag gillar verkligen att hålla kurs, och när man får deltagare som verkligen vill träna, är det extra givande.   Vi har under kur...

Av Lina - 18 september 2011 18:17

Jag håller på att undersöka intresset för Åsa Jakobssons kurs i avslappning/uppmärksamhet. Åsa bor i Skåne, men jag har länge velat ta upp henne till Torsby/Värmland för denna kurs.   Vi behöver ett gäng på 6 ekipage, plus ett antal observatörer....

Av Lina - 31 augusti 2011 15:53

Igår var vi i Värmskog på vallningskurs igen. Och det hände en hel del för Zaphods och min del. Vi gick, återigen, i liten fålla, i koppel som jag släppte ganska omedelbart för att komma på andra sidan fåren. Första passet gick finfint! Han går för n...

Ovido - Quiz & Flashcards